Monday, 19 September 2011

kenapa aku malas study??

addooii!!!
sedar xsedar agi 2 mnggu ja nk final exam...gerun aku mndngarnya...
mau xmau, trpaksa jugak..sedar xsedar jugak dh nk hbis pun sem 1 nih..
cepat sungguh msa berlalu..huh.xsmpat wt pa2 g pon kt cni..yg smpatnya
mkn n tdoq ja..dh la final exam makin dekat.......
tp..aku makin mnjadi yg tramat malas.npa la jd cm ni???
aku dh xreti nk bc, dh xreti nk pgang buku..huh..knpa????????????

2 comments: